Miksi Areenasta on tullut abien alue?
Järjen toimitus pyrki selvittämään, miten Areenan nykyiseen tilanteen on päädytty. Miten yhteisestä tilasta on muodostunut vain koulun vanhimmille opiskelijoille vakiintunut alue? Mitä opiskelijat ja henkilökunta ajattelevat tilanteesta?


